Acer ın avrupadaki ana merkezın email adresi

Konu, 'Acer Notebook' kısmında volkan1065 tarafından paylaşıldı.

  1. volkan1065

    volkan1065 Yeni Üye

    arkadaşlar 15.02.2008 tarihinde Teknosadan ACER ASPİRE 5720 G notebook aldım. (Keşke Almaz olaydım)



    PC yi aldıktan 9 ay sonra (9ay içinde pek kullanmadım) net sayfalarında donmalar toucpedde takılmalar sesde parazitler aşırı ısınma ve kapanma sorunu nedeni ile servise gönderdim. DEKARE bilişim sorunun harddiskte olduğunu ve haddiski değiştirip vistayı yeniden kurup gönderdi.

    Bir süre PC iyiydi ama sonra yine aşırı ısınma kapanma terkrarladı ve yine gönderdim bu sefer SERTECH bilgisayar baktı onlarda Termal macun uygulaması yapıpı drıverları guncelleyip gönderdiler sonra 1 ay sonra yine aynı sorunlar aşırı ısınma kapanma bide üstüne mavi ekran (RAM ve Harddisk) hatası almaya başladım fanda sürtme sesi ses acıp kapama düğmesinde arızameydana geldi.


    4442237 aradım bana ürününüz garanti kapsamında değil faura ve garanti belgesını fakslayın dediler tabi verdikleri faks cevap vemedi bir türlü sonra yine o cevap vermeyen çağrı merkezini aradım bu sefer email atın email attıktan sonra arıza kaydı açıldı 01.12.2009 tarhinde sonrasında inter kargodan email geldi ARAS KARGO ürününüz alacak die bende kargoyu beklemeden gittim hemen kendim teslim ettim. 02.12.2009 tarihinde cebime pc min servise ulaştığına dair mesaj geldi. sonraki hafta aradığımda pc im için 03.12.2209 tarihinde ANAKART ve FAN TAKIMI sipariş edildi avrupadan gelecek dediler. Ama bundan sonra her hafta arayışımda ne zaman geleceği belli olmaz bir zaman veremeyeceğiz die oyalıolar.Zaten o müşteri hizmetlerine aradığım zaman o dinlediğim müzik beni hasta edio ödediğim telefon faurası cabası. 27 gun oldu hala parça beklenıyor.

    Şu anki kaygım ise Şİkayet var da okuduğum konulara bakarak ACER türkiyenın 30 iş gununu başlatmamak için ürünümü tamir etmeden geri gönderip biz sizi ararız demesi yada ürünümün orda başka pc lerde parçalarının değiştirilmesi kullanılması çizilmesi. Yada 30 iş gunu dolsa bile değişim yapmamalrı sonrasın 2 ay sonra notebookmun harap bir şekilkde bana gönderilmesi gibi kaygılarım var.

    zaten şikayet var daki acer konularına bakarsanız hep parça beklmesi değiştirilmeyen ilgilenilmeyen müşterilerin konuları var.

    Acer-euro ya baktım ama orda genel merkezım email adresi ve telefon nosu yok bu konuda ben ne yapabilirim bana türkiyedeki müşteri hizmetlerinin email ve telini demeyin adamların yüzlerine küfür etsen de yarabbi şükür diolar ve genel merkezim iletişim adreslerini vermiolar. Şu an PC .m DATAPRO bilişimde oranında karanlık bir mazisi var

    bundan sonramı ACER yanından bile geçmem.

    SONY ve SAMSUNGTAN şaşamayın en azından şiakayet var yazdığınız zaman oraya bir cevap yazıp sizi arıolar.

    bana bu konuda iletişim bilgisi konusunda ne yapabilirm.
     
  2. parantez

    parantez Yeni Üye

    Geçmiş olsun benzer şeyleri ben de yaşadım ve sizin gibi Avrupa merkez ve Dünya merkez iletişim bilgilerine ne kadar ulamaya çalışsam da bulamadım. Gerçekten de çok ilginç şikayet edilebilecek bir üst makam ne yazık ki yok :(
     

Sayfayı Paylaş