ACER AYIPLI MAL İÇİN DEĞİŞİM İŞLEMİ UYGULAMIYOR !

Konu, 'Acer Notebook' kısmında trend_66 tarafından paylaşıldı.

  1. trend_66

    trend_66 Yeni Üye

    Geçen yılın eylül ayında bimeksten bilgisayar satın aldık, üniversite öğrencisiyim bana herhangi bir bilgisayar değil donanımlı bir notebook gerekti bimeksten modeli acer AS5742G-484G50MNKK olan bir ürün satın aldık,ürünü satın alırken de yetkili satıcıya harita mühendisliğinde okuduğumu cad programlarını kaldırabilcek ve beni üniversite hayatım boyunca 4 yıl götürecek bir notebook istediğimi söyledim,satıcı bu modlin beni rahat 6 yıl götüreceğini işimi göreceğini söyleyip bir bir özelliklerini anlattı ve biz bu ürünü araştırıp almaya karar verdik sonuçta evdede notebook vardı ama bu pc bana özel ve cad programları için almıştık,ürünü aldıktan sonra daha 1 ay olmadan bilgisayar kendi kndine açılıp kapanmaya kendi kendine reset atmaya başladı ve bir daha da açılmadı bilgisayar sistem çökmüş dediler ve ben bu bilgisayara güvenip tüm verilerimi için atmıştım bir anda herşeyim silindi gitti ,evde yaşanan kaosu anlatamam bile hiç !! yedek almadan hasddisk değiştirdiler,tamam yedek almak benim işim tabiki ama nerden bilirim bana daha 1 ay olmadan böyle bir sorun yaratacağını bu bilgisayarın adeta nefret ettim bilgisayardan okadar önemli verilerim gittiki manevi olarak çokça bana zarar verdi o dönem !! biz bimeksteki yetkili teknik servisle değişim talep ettik 4822 sayılı kanunla değişik 4077 sayılı tüketicinin korunması hakkındaki kanun gereğince satış tarihinden sonraki 30gün içinde üründeki ayıp nedeniyle değişim talep ettik bunlar hep servis belgelerindede var zaten ,acer firması ise benim seçmekle özgür olduğum talebimi yerine getirmemiş ürünü tamir edip geri yollamışlardır halbuki ben böyle bir talepte bulunmadımki onlardan bimeksteki yetkili teknik servisle beraber değişim talep ettik bunun şu esnada hakkım olduğunu söylediler bana hem maddi hem manevi anlamda yüklüce zararr vermiştir ! acer firması benim talebimi yerine getirmekle hükümlüdür !! kendilerin gelince her türlü kanunu şart koşmayı bilirler eksiksizde uygularlar ama sıra tüketiciye gelince bu özeni titizliği göstermezler bu açık ve net zaten ! sonra 15 gün geçti ürün yine kendiliğinden çöktü benim bilgilerim yine silindi şaka gibi ! bimeksteki adam üründe üretim hatası olduğunu para iadesine kadar gideceğini söyledi tkrar servisten geldi sonra yeniden durduk yere bilgisayar da ben işlem yaparken yeniden kapandı gitti tekrar servise gtti 3ker aynı sebeptn bilgisayar servise gtti şu esnadada değişim hakkım var adamlar dalga geçer gibi yine dğişim yapmayıp detaylı bakım yapmışlar göndermişler be !!! ve 3kere servise gitti ama onkerede bimekse yetkili teknik servise yok bluetooth çalışmıyor, e tuşu basmıyor touch pad tuşu çalışmıyor ,ekran kararıyor cad programını yüklenmiyor gibi pek çok sebeplede bimekse gittik ya hepsi daha bu bilgisayarı alalı 1 sene bile olmamışken yaşandı !!bana maddi manevi çokça zarar vermiş ,ondan beklediğim faydayı da sağlamıyor ,satıcının vaat ettiği nicelikleride sağlamıyor ayıplı bir maldır !! 3,servisten gelmesinde bimeks ytkili teknik servis onarım bakım belgelerimle birlikt dava açmam gerektiğini bunun hakkım olduğunu bana söyledi para iadesi alacağımı beyan ettiler,ve acer beni 2. servise gittiğinde aramış bunun 2. servise gelişi olduğu için değişim yapamıyorum 3. sorunda değişim yapacağını söyledi tamam dedik adamlar 3.kere servise gönderdik aramadılar bile sorunla ilgili bilgi vermek için !! yarın acer ı arayıp konuyla ilgili görüşeceğim aksi taktirde dava açacağım paramızı çöpe atamam işimi görmeyen bana fayda sağlamayan beklentilerimi karşılamış ve 6 yıl götürür dendiği halde beni 1 ay bile götürmemiş bilgisayarı kullanamam daha bir cad programı bile yükleyemedim be bu ülkede hak hukuk kanun var kimse saf yerine konamaz para iadesi için dava açacağım ! çünkü bu hakkımdır !
     
  2. myli

    myli Yeni Üye

    Donanımsal olarak 1 kere parça değişmiş ise değişim hakkınız bulunmamaktadır. Yazılımdan kaynaklanan tüm hatalar kullanıcı hatasıdır.

    30 gün içerisinde hdd değişitinizde değişim talebi ile ilgili bir belgeniz yoksa zaten bunu kimseye inandıramazsınız.

    Ayrıca yeni yasaya göre değişim hakkı aynı arızadan 3 değil 1 yıl içerisinde en az 4 defa garanti süresi içerisinde 6 defa arızalanması durumda değişim hakkı talep edebilir olarak düzenlenmiştir.
     
  3. trend_66

    trend_66 Yeni Üye

    30 gün içerisinde hdd değişitinizde değişim talebi ile ilgili bir belgeniz yoksa zaten bunu kimseye inandıramazsınız ?? bu cümle ne saçma bir cümledir siz yukardaki yazıyı baştan savma okuyorsunuz heralde...
    bununla ilgili elimde zaten belge var, bimeksin kendi gönderdiği servis belgesi var elimizde değişim talep ettiğimize dair!!
    biz tamir edilip geri gönderilsin diye bişe demedik ki,bir ay olmadan sistem çökmüş açıkça ayıblı maldır bu bilgisayar zaten, ACER TÜKETİCİ HAKLARINI YOK SAYARAK BENİM TALEBİMİ YERİNE GETİRMEMİŞTİR !
    TÜKETİCİ Aldığı MALI 30 GÜN İÇERİSİNDE,
    ayıplı malı vererek yenisiyle değiştirilmesini isteyebilir. Maldaki ayıbın giderilmesini, yani tamirini isteyebilir. Ayıp oranında, ödediği ücretten indirim isteyebilir. Tüketici bu haklardan hangisini isterse onu seçebilir. Satıcılar tüketicinin isteği hangisi olursa olsun yerine getirmek zorundadırlar.
    BEN BU TALEPLERDEN DEĞİŞİM OLAN SEÇENEĞİNİ SEÇTİM VE ONLARSA ÜRÜNÜ TAMİR EDİP GERİ YOLLAMIŞLARDIR! yazıyı doğru okuyun !
     
  4. myli

    myli Yeni Üye

    Sen yazdıklarmı baştan oku anlamaya çalış. Burada da ahkam kesme.
     

Sayfayı Paylaş