Acer aspire 5320,5720,7320,7720 xp driverları

Konu, 'Acer Notebook' kısmında axelrudipell tarafından paylaşıldı.

  1. axelrudipell

    axelrudipell Yeni Üye

  2. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Paylaşım için teşekkürler. Senin mesajda ufak bir değişiklik yaptım.
     
  3. axelrudipell

    axelrudipell Yeni Üye

    Sorun yok. Elimden geldiğince siteye yardımcı olmaya çalışacağım. Hergün ortalama 2-3 notebook
    geçiyor elimden. Mümkün olduğunca yardımcı olurum.. kolay gelsin herkese..
     
  4. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Devamı bekliyoruz.
     
  5. GeRCeq

    GeRCeq Yeni Üye

    selam!

    sanırım linkte sorun var, ya da adres değişikliği falan oldu! yardımcı olurmusunuz!
     
  6. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    link güncellendi.
     
  7. eomay

    eomay Yeni Üye

    ben hala driver indiremiyorum :S
     
  8. oguzhanx

    oguzhanx Yeni Üye

    viewtopic.php?f=7&t=180 bu sayfaya bak istersen ;)
     
  9. eomay

    eomay Yeni Üye

    teşekkürler :lol:
     
  10. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Acer bizim sürücüleri ftp sitesinden kaldırdı. Fazla saldırdık heralde :)
    acerpanam.com u deneyebilirsiniz.
     
  11. Mektup

    Mektup Yeni Üye

    Acer panam da xp sürücülerini bulamadım ben 5720G için olanı :/
    Hiç biyerde bulamıyorum deli olucam :[

    EDİT : öhöm buldum pardon :shock:
     
  12. lord_lion

    lord_lion Yeni Üye

    7720 nin driverları lazım fakat linke tıklaığımda ftp e hiç bir driver görünmüyor yardımcı olrmusunuz
     
  13. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

  14. sonyericssoncu

    sonyericssoncu Yeni Üye

    illaki acer in sitesindenmi olması lazım beyler anlamıyom sizi walla ya her parçanın bi sitesi bi driverı var nie bu kadar sıkıntı die düşünüyosunuz anlamıyom 98den yada 95ten kalma bi pc olsa elinizde anca bu kadar panik yapılır ya kasmayın beyler yazık kasmayın heryer driver allaha şükür iyi kötü netimizde var eskisi gibi deil hızlı ttnet avrupaya göre yavaş ama bize göre hızlı [gulmek]
     
  15. rampc

    rampc Yeni Üye

    boşa msj yazıyosun, yazı olsun diye yazma gereksiz gereksiz. '' soz biliyorsan soyle bilmiyorsan sukut et ki adam sansınlar'' okadar millet boşunamı tırmalıyo bi senmisin okadar milletin içinde akıllı gir sitesine bak ondan sora gel yaz.
     
  16. yakamoz65

    yakamoz65 Yeni Üye

    çok güzel olmuş ellerine sağlık
     

Sayfayı Paylaş