acer 6930g pil sorunu yardım

Konu, 'Acer Notebook' kısmında yalnizefe35 tarafından paylaşıldı.

  1. yalnizefe35

    yalnizefe35 Yeni Üye

    arkadaşlar bende acer aspire6930g marka laptop var ürünü nisan2009'da almıştım şuan bataryam resmen öldü diyebilirm 10dk ya dayanıyor ya dayanmıyor.. ürünü aldığım firmaya (teknosa) götürdüğümde kötü bi sürprizle karşılaştım; pilin garantisi 6 ay olduğunu söylediler sizce bu doğrumdur..?? bir ürünün garantisi 2 yıl değilmi? ilgili kişilerden yorumlar bekliyorum.. tüketici haklarına göre bi savunma olabilirmi? ayrıca garanti süresi 2 yıl olduğunu isbatlarsam aldığım firmayı şikayette bulunacağım yardımlarınızı bekliyorum.. [imdat] [imdat]
     
  2. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Elektronik eşyalar ve bütün parçaları iki yıl garantilidir.
    Dilerseniz ispat etmek için Sanayi bakanlığı ile görüşebilirsiniz.
     
  3. realemo

    realemo Yeni Üye

    Acaba Acer servisi ilede görüştünüzmü?Belki satış bayinde size eksik yada yanlış bilgi verilmiş olabilir.Eğer garanti hizmetlerinden yararlanmak isterseniz en nihayetinde ürün acer a gidecek.Bence firma müşteri hizmetleri ile irtibata geçin.Acer mhz:0212 444 22 37.Eğer acerda garantinin 6 ay olduğunu söylerse Sanayi Bakanlığı ile irtibat kurar şikayette bulunursunuz.
     
  4. yalnizefe35

    yalnizefe35 Yeni Üye

    söylediğinz gibi müşteri hizmetlerini aradım komedi resmen.. bende hata arıyor kadın ve tahmini cevaplar veriyor ya sinir oldum ve diyorki; sanırsam, galiba pilin garantisi 6 ay :) böyle bir şey varmı ya [ofof]
     
  5. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Onların birşey sanması önemli değil.
    Garanti iki yıl. Bunun aksini uygulayan ciddi cezalar yer sanayi bakanlığından.
     
  6. yalnizefe35

    yalnizefe35 Yeni Üye

    tşkler ama bunu onlara nasıl kanıtlayabiliriz sizce? bunlar zaten varsayımlarla konuşuyor :)
     
  7. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Siz sanayi bakanlığına şikayet edeceğim deyin yeter :)
    Kanıtlamanıza gerek yok. Yasa bunu emrediyor.
     

Sayfayı Paylaş