Acer 5739G ISINMA Sorunu !

Konu, 'Acer Notebook' kısmında mhk1903 tarafından paylaşıldı.

  1. mhk1903

    mhk1903 Yeni Üye

    Acer Aspire 5739G-964G32MN şubat ayında almıştım. Mayıs ayına kadar sorunsuz bi şekilde kullandım. GTA 4 ve GTA The Lost and Damned rahatlıkla oynuyordum.

    Mayıs ayında bilgisayarda aşırı ısınma başladı. CPU sıcaklığı 65-85 dereceye çıkıyordu ve oyun oynarken 98 dereceye çıkıyordu. GTA The Ballad of Gay Tony oyuna girdiğimde oyunda 2-3 dk geçtikten sonra Bilgisayar kendini kapatıyordu.

    Servise gönderdim. Servis sorunun çözdüklerini söylediler donanımsal Arıza olmadığını söylediler. Biosu güncellemişler Fanı temizleyip Termal Macun sürüp tekrar gönderdiler.

    Bilgisayarı aldığımda Aşırı ısınma devam ediyordu. Yine GTA The Ballad of Gay Tony oyuna girdiğimde yine kapanıyordu.

    Bende aradan 1 hafta geçtikten sonra tekrar servise gönderdim. Servis telefon açtım sorunları anlatım. Yine donanımsal Arıza olmadığını söylediler Fakat Harddiskte Arıza olduğunu değiştireceklerini söylediler.

    Benim anlamadığım şey arıza işlemcide ama servis harddiski değiştiriyo

    Şimdi Bilgisayarımın gelmesini bekliyorum. Yİne yapamamışlarsa tekrar göndericem yapılana kadar.
     
  2. saka

    saka Admin Yetkili Kişi

    Notebookunuz aynı arızayı 3 kereden fazla tekrarlarsa değişim isteme hakkınız doğuyor. Servis formlarını kaybetmemenizi öneririm.
     
  3. mhk1903

    mhk1903 Yeni Üye

    bilgisayarım geleli 1 hafta oldu fakat "şarj kablosu- eski servis formu-fatura" gelmedi. 1 hafta boyunca ugraşamama rağmen olumlu bi sonuç alamadım. Hergün Vatan Bilgisayar ve Servise telefon açıyorum sürekli bahane uydurup oyalamaya çalışıyorlar. Bilgisayar bende ama bi işe yaramıyo test edemedim tam olarak, ısınma problemi çözülmüşe benziyo Ancak GTA The Ballad of Gay Tony oyunu ne zaman oynarsam ancak öyle anlayacağım bilgisayarımda şarj bitti. Hard diski değiştirip SEAGATE markasını takmışlar.
     
  4. srdrxxx

    srdrxxx Yeni Üye

    Kardeş son durum ne? bu bilgisayar yine kapanır sana söyleyim ben, kusura bakma moralini bozmak için söylemedim, 2 yakınımda da aynısı var(aslında 3 ama o oyun oynamadıgı için kabul etmio sorunu) ikisine de ben önerdim ikisi de aynı sıkıntıyı çekiyor seninkiyle aynı yani ısınma problemi,birini fanı değişti ama yine sorun devam ediyor,diger yakınımın hdd değişti dün aldık bugün tekrar yolladık sorun devam ediyor çünkü. o yüzden sizin durumu merak ettim dogrusu.( bu bilgisayarın bi de p8600 işlemcili olanı vardı keşke onu alsaydık,onla ilgili soruna rastlamadım nette) bu arada hakkını ara vaktin varsa tüketici hakem hayetine git. eline koz geçmiş gibi çünkü.
     
  5. srdrxxx

    srdrxxx Yeni Üye

    konuyla artık ilgilenmiyorsunuz galiba
     
  6. mhk1903

    mhk1903 Yeni Üye

    kusura bakma uzun süredir int girmiyodum.

    Şarj kablosunu 1 hafta daha bekledim yine gelmedi. daha sonra vatan bilgisayar bana şubeden bitane temin etti. oyunu yükledim tekrar kontrol ettim sonuç yine aynı ; oyunu en düşük seviyede oynayınca kapanma sorunu bazen oluyo. sorun devam ediyo yani

    tekrar servise göndericem bu kez napacakalar. yine çözüm bulamazsam tüketici hakları hakem heyetine gidip şikayette bulunacam.
     
  7. srdrxxx

    srdrxxx Yeni Üye

    ben de benzer bir durum içindeyim,aynı sorunu yaşayan arkadaşları mümkün oldugu kadar bulmaya çalıştım eger bana özelden ulaşırsanız size de yardımcı olmak isterim,bu sorun bu modelin t9600 işlemcili olanlarının hepsinde var birleşip birşeyler yapmayı planlıyoruz eger sizde katılırsanız aramıza memnun oluruz,ayrıca elimde emsal bi dava da var,yani mahkemeye verirsek kesin kazanırız.
     
  8. mhk1903

    mhk1903 Yeni Üye

    Kardeşim Facebookta sayfa açtım oradan iletişim kuralım. sadece ben değil başka bir form sitesindede arkadaşlar var onlarla beraber bu grupta toplanıcaz. senide bekliyorum yeterli çoğunluğa ulaşmamız lazım. tanıdıkların varsa onlarıda yönlendir.

    Grup adı: Acer Aspire 5739G
     

Sayfayı Paylaş